sobota 6. února 2016

Bertíkův výběr

Hodně dlouho jsem se těšila na to, až se Bertík pořádně rozmluví a začnou z něj padat všelijaká dětská moudra. Konečně jsem se dočkala a náležitě si to užívám. Pro zbytek světa nepodstatné, pro mě ale tak důležité, že si to všechno chci archivovat.

B.: Co je dneska?
já: Úterý.
B.: A co bude zítra?
já: Středa.
B.: A co bude ve středu?
já: Středa.
B.: Středa! Jo!

Dokonce už vymyslel svou první báseň.
Ducy, ducy, duc,
dám do pusy džus!
Ducy, ducy, duc,
už tam jede džus!

On i Prokop v novém pyžamu:
Jsme krásný! Jsem nádhernej!

Večer slunce zapadá...a ráno vypadá.

Proč táta ještě spí? Spí se v noci! Ráno se nespí!

Na východě slunce vychází, na západě zapadá... a na severu severuje.

B.: Co budeme mít zítra k snídani?
já: Müsli.
B.: Já jsem myslivec!

Jsem metro A!....Jsem metro C!

Večer si čteme "bibli bibličku".

2 komentáře:

  1. To je báječné! :D Na severu slunce severuje a taky otázka, proč není středa vidět. Těším se někdy na návštěvu, doufám, že tohle období stihnu. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím,že jo. Nevypadá, že by s tím chtěl jen tak přestat ;-)

      Vymazat