čtvrtek 26. května 2016

Malé radosti...

...je potřeba hledat každý den. A tak hledám a nacházím.

Pivoňky od tchyně a Bertíka z chalupy. Už opadávají, ale právě to se mi strašně líbí.

Bertíka moc malování nebaví. O to víc si vážím jeho prvního a zatím posledního ztvárnění mámy (přibližně z Velikonoc). Ten červený ovál není velikonoční vajíčko, ale tělo, které na manželův pokyn Bertík nakreslil. Prostě teď má ukázkovou fázi hlavonožců a nějaké tělo do toho nepatří :)

Narychlo nakreslený obrázek naší rodiny. Už víc jak měsíc ho Prokop miluje. Ukazuje si a vypráví, kdo je kdo a od té chvíle, co jsem ho dala na ledničku rád schovává jednotlivé postavy pod magnety a "udiveně" provolává "Kde je táta? Kde je Prokop?" a podobně.

Vláčkodráhu stavíme každý den. Máme už několik sad, takže můžeme dělat parádní tratě. To mě fakt baví. A taky mi to jde dost dobře ;)

Na balkóně nám letos všechno roste úplně ukázkově. Kluci milujou zalévání a stříkání, takže o dostatek vláhy se rozhodně bát nemusím. A na jahody už se moc těšíme.

Dokonce mi znovu rozkvétá i vánoční kaktus. Hrášek taky vypadá nadějně, rajčátka rostou hezky, bylinkám se daří, muškáty kvetou (kvetly i celou zimu)... Škoda, že nemám opravdovou zahradu, sem se mi toho nevejde ani zdaleko tolik, kolik bych chtěla :)





1 komentář: