neděle 8. května 2016

Nominovaná

Nevím, čím jsem si to zasloužila, protože se rozhodně necítím jako žádná super-blogerka. Příspěvky píšu ne podle nějakého časového plánu, ale podle toho, jak se mi zrovna chce a jak mám čas. Fotky už nějaký pátek nepřidávám prakticky vůbec, což je určitě velká blogerská chyba. Nepořádám žádné soutěže ani jiná lákadla, která by mi měla přinést víc čtenářů. Upřímně řečeno, počet čtenářů pro mě není podstatný. Píšu si sem hlavně z vlastných terapeutických účelů a když to zaujme i někoho jiného, jsem jen mile překvapená. Přesto jsem si něčím zasloužila nominaci na titul MAMAblog roku 2016 (kategorie Lifestyle). Jsem tam ve společnosti několika opravdu produktivních a zajímavých blogerek, takže kdo bude chtít, určitě si vybere svou favoritku. Hlasovat můžete tady. A nebo nemusíte :)

Žádné komentáře:

Okomentovat