pondělí 2. května 2016

Nové začátky

Nevím, jak se to stalo. Možná za to může jaro, čerstvý vzduch a rozkvetlé kytky, možná něco jiného, ale rozhodně ne nic, co by bylo na první pohled vidět. V mém životě se nestala žádná zásadní změna, přesto mám silný pocit, že právě teď je ten správný čas začít něco dělat. Něco, cokoli, všechno. Mám tolik plánů a hlavně chuti je realizovat.
Začala jsem běhat. Tedy, běhat je možná moc silné slovo, protože se svojí fyzičkou se spíš jen plazím, ale už zvládnu dva kilometry a nemusím přecházet do chůze. Nejsem si vědomá žádného impulzu, s nikým jsem o tom nemluvila, nic nečetla, prostě jsem se jednoho dne probudila s tím, že by bylo fajn zkusit běhat.
Opravdu vážně uvažuju o řidičáku. Více nebo spíš méně intenzivně se k tomu odhodlávám už léta, ale pořád mi chybělo něco k tomu, abych se fakt přihlásila do autoškoly. Teď myslím, že by to mohlo vyjít. Pořád si neumím představit sebe samu za volantem, ale říkám si, že řídí kdejaký --- , tak proč bych to nezvládla já.
Přemýšlím o práci. Líbilo by se mi od října začít nějakým způsobem něco dělat. Jestli se to podaří, záleží na spoustě proměnných, ale najednou mám pocit, že by to mohlo být pro všechny členy naší rodiny přínosné.
A spousta dalších drobností. Vyházela jsem hromadu oblečení, které nenosím; konečně jsem se zbavila starých dek a polštářů; na balkóně mi rostou rajčata a hrášek; když se to podaří, tak bychom mohli s mužem sami na pár dnů vyrazit někam do zahraničí; chystám se s dětmi trávit venku daleko víc času než do teď. A mnoho dalšího, co nechci prozrazovat :) Mám prostě pocit, že začátek roku nebyl v lednu, ale v dubnu. Moc se na to všechno těším a strašně mě to baví. Hlavně proto, že cítím, že tentokrát (aspoň z větší části) určitě nezůstane jen u snů a plánů, ale budou se dít věci!

4 komentáře:

  1. Jojo, začátek roku je vždycky na jaře... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě zatím byl spíš v září- ten školní rok se člověku dostane pod kůži na hodně dlouho. Ale letos je to jinak :)

      Vymazat
  2. Držím palce. Ať vše roste jako hrášek a rajčata :-) Zasazeno. Klíčí. Teď jen sklidit ...

    OdpovědětVymazat
  3. "...budou se dít věci" :) shodou okolností to mám právě taky tak, i když v jiném kontextu. Jako bych se právě nadechla a nezůstává jenom u slov a snů. Ať se daří!

    OdpovědětVymazat