úterý 17. května 2016

Týdenní jídelníček č.18

Jak už jsem psala minule, s plánováním mám teď trochu problém. Spousta aktivit, hodně času venku a moje nechuť trávit u plotny jen o pár minut víc, než je nutné. Nejradši bych od rána do večera servírovala chleba s burákovým máslem nebo sýrem (a jsem si jistá, že u kluků by to mělo úspěch). Ale i tak se snažím něco vymyslet a následně ukuchtit.

Pondělí
-snídaně: tvarohová bábovka
-oběd: špenátová polévka, špagety se sýrovo-bylinkovou omáčkou
-večeře: pizza s mozzarelou a olivami

Úterý
-snídaně:
jidášky s medem (poslední velikonoční zbytek z mrazáku)
-oběd: špenátová polévka, halušky s bryndzou a slaninou
-večeře: rýžový salát se zeleninou

Středa
-snídaně:
rebarborové muffiny
-oběd: kuřecí stehna pečená se zeleninou, kuskus
-večeře: kváskový chleba, tvarohová pomazánka, zelenina
 
Čtvrtek

-snídaně: chleba, med
-oběd: mrkvová polévka, polenta se zeleninovou omáčkou a sýrem
-večeře: fazole v rajčatové omáčce
 
Pátek

-snídaně: musli, jogurt
-oběd: cizrnové karbanátky, zeleninový salát
-večeře: suflé z bramborové kaše

Sobota
-snídaně:
kaše
-oběd: venku
-večeře: pečivo, sýr, šunka, zelenina...

Neděle
-snídaně: linecký koláč
-oběd: zeleninová polévka, řízky, brambory
-večeře: zbytky apod.

1 komentář:

  1. Super, mám radost, že jsem našla nějakou inspiraci na přiměřeně zdravé jídlo :) Od manžela schváleno a dítě se doufám přidá.

    OdpovědětVymazat