středa 8. června 2016

Léto

Vždycky jsem milovala léto. V posledních letech už ne tolik jako dřív, protože to vedro je čím dál horší (nebo se mi to jenom zdá?), navíc dvakrát jsem si ho "užila" s obrovským břichem, což taky není žádná sranda. Ale letos se zase moc těším. Vlastně už jsem sama pro sebe léto prohlásila za zahájené - je teplo, jahody k dostání na každém rohu a hrášek na balkóně už má parádní lusky. A taky se mi chce míň a míň vařit (proto na nějakou dobu ani nebudu zveřejňovat jídelníčky), klidně bych následujících pár měsíců žila jen z jahod, zmrzliny a zeleninového salátu.
I když jsme se školkou všichni spokojení, už se těším i na prázdniny. Muž sice bude normálně chodit do práce, ale my ostatní si budeme užívat :). Nebude potřeba řešit, kdy jdou kluci spát, aby druhý den byl Bertík schopný včas vstát, oběd si budeme moct dát kdykoli a kdekoli a klidně se na celý den budeme moct sbalit a vyrazit do parku nebo na výlet, a to (pokud to dobře dopadne) dokonce i autem. Ano, doopravdy jsem se přihlásila do autoškoly.
Je toho před námi a přede mnou hodně a já už se nemůžu dočkat. Létu zdar!

1 komentář: