středa 1. června 2016

Těším se na vrásky...

Myslím, že svůj vzhled řeším poměrně málo. Na manželovo výslovné přání se prakticky nemaluju (když se občas přepudruju a dám si řasenku, je to svátek), ke kadeřnici chodím nerada - vymýšlení účesů mě nebaví, takže si jen jednou za čas nechám od muže zastřihnout konečky. Oblečení kupuju většinou v second handech. V normálních obchodech mě vždycky zděsí ten nepoměr kvality a ceny. A z kosmetických přípravků používám jen základ, u kterého se snažím, aby byl jakž takž přírodní, ale víc neřeším. Přesto ale pochopitelně nechci vypadat, jako bych právě vylezla z pralesa a takovéty obecné představy o tom, co je a není hezké, mám určitě zažrané pod kůží stejně jako každý jiný. Tedy, každý jiný dospělý. Děti jsou tím vším ještě nedotčené, což se mi moc líbí. Poslední dobou se u Bertíka čím dál víc projevuje zájem o různé detaily na lidském těle. Často ke mě přijde, probírá mi a zkoumá vlasy (při tom tvrdí, že z nich vybírá pavouky:)), řeší, jestli je mám rozpuštěné, v culíku nebo copu a kolikrát mám kolem nich omotanou gumičku. Zajímají ho chlupy a vousy - o tom, kdo je kde má nebo nemá, se můžeme bavit hodinu. Kontroluje, jestli mám oholené nohy a zkouší, že on je má úplně hladké. Ale ze všeho nejvíc ho baví vrásky. Když si lehnu, hned se nade mě nakloní a ze vzdálenosti pár centimetrů si prohlíží můj obličej a má ohromnou radost, když se zašklebím tak, aby na něm bylo co nejvíc vrásek. Dokonce mi řekl, že už se těší, až budu stará a budu mít hodně vrásek, protože se mu to bude líbit a bude si je prohlížet. Tahle dětská nezkaženost, kdy ještě neví o tom, že se vyrábí milion krémů proti vráskám a že si je ženy pořád kupují v naději, že budou vypadat mladší, mě fascinuje. Kéž by mu aspoň něco z toho vydrželo až do dospělosti.

3 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. To jo. Jemu se líbí i různá mateřská znaménka, jizvy a pupínky. Pro něj nejde být ošklivá :)

      Vymazat
  2. jůů ... u nás jsme zatím jen u toho vybírání neexistujících breberek z mých vlasů :) :)

    OdpovědětVymazat