pondělí 11. července 2016

Opravdová dovolená

Když jsme se před rokem vraceli s kluky z dovolené, byli jsme plní zážitků, ale o tom, že bychom si odpočinuli, nemohla být řeč. Každý, kdo s dětmi někam na pár dnů vyrazil, ví, o čem mluvím. Vzhledem k tomu, že letošní léto je trochu nestandardní (4-6 týdnů strávím s Bertíkem a Prokopem v léčebně, kam pojedeme něco udělat s těmi jejich věčnými kašly, bronchitidami, laryngitidami a podobně), rozhodli jsme se nevymýšlet žádnou klasickou celorodinnou dovolenou. Místo toho jsme v úterý odpoledne svěřili kluky babičce a dědovi a sami s mužem odjeli do Slovinska. Pět nocí bez dětí! Neuvěřitelné! Něco takového jsme nezažili od té doby, co se narodil Bertík. A víte co? Bylo to super. Samozřejmě, že jsme na ně mysleli, povídali si o nich a řešili spoustu věcí, co se jich týkají, ale nestýskalo se nám. Možná jsem krkavčí matka, ale upřímně, byla jsem fakt ráda, že jsme bez nich. Klid, nerušený spánek, neomezené možnosti, čas jeden na druhého... To je něco, o čem se mi doma ani nesní. Opravdu mi to prospělo a teď se zase můžu vrhnout do prázdninového života s dětmi. Klukům se na chalupě s babičkou a dědou taky líbilo a všichni si to užili, takže jsme spokojení. Teď už jen zlikvidovat nedovybalená zavazadla a najet zase zpátky na pražský režim dvoudětné matky.
PS: Slovinsko je krásné a najdete v něm všechno. Během těch pár dnů jsme viděli vysoké hory, spoustu hradů, moře, horská jezera, stará i moderní města. Doporučuju.

1 komentář:

  1. Krkavčí mámy jsou podle mě tak maximálně ty, které staví štěstí své nad štěstí svých dětí. Děti dovádějící na táborech, u prarodičů apod. rozhodně netrpí :-)Pocit, že si potřebuju oddychnout, také nepovažuju za krkavčení :-) Každý potřebuje dovolenou a čas od času být sám se sebou, aby se pak zase mohl rozdávat druhým. Jinak to podle mě ani není zdravé :-)))

    OdpovědětVymazat