pátek 1. července 2016

V útlumu

Vždycky jsem byla letní typ a z horka jsem, narozdíl od zimy, měla radost. Ale od té doby, kdy jsem byla poprvé těhotná a vedra přežívala jen díky tomu, že jsem si na břicho položila misku zmrzliny a tou se živila, se můj vztah k přílis teplému počasí změnil. A poslední dny, přestože teploty nejsou nijak závratně vysoké, se to potvrzuje. Zatímco dopoledne zvládám celkem s přehledem, poté, co vyzvednu Bertíka ze školky a společně vyřídíme všechny pochůzky, nákupy a hřiště, přepínám do módu "zombie". Obvykle nejsem pár hodin schopná dělat nic jiného než se někam svalit a vydat se napospas těm dvěma záškodníkům. Bertík si rád chvilku odpočine se mnou, po pár minutách už má ale dost (zatímco já ani omylem), takže vyskočí a začne si hrát na metro, což je moje oblíbená hra (spočívá v tom, že chodí po bytě, prohlašuje o sobě, že je metro A nebo C, hlásí zastávky a "Ukončete nástup, dveře se zavírají." Občas přijede ke mě do "Depa Hostivař", kde si na chvíli odpočine a vydá se na další cestu). Častěji si ale ze mě s Prokopem udělají prolejzačku, tunel, opičí dráhu, trampolínu a dráhu pro autíčka. Jsem omlácená ze všech stran, ale nevyžaduje se ode mě žádná aktivita, takže to beru. Jen doufám, že to takhle nebude vypadat celé léto a zase se trochu zmátořím.

2 komentáře:

  1. Jeee, to jsem se pobavila. Hra na metro je uzasna:) Taky jsem obcas za prolejzacku:) A s tim vedrem jsem na tom stejne. Akorat to mam tak odjakziva. S vekem jsem akorat zacala mit za nejoblibenejsi obdobi jaro misto podzimu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, hru na metro hojně podporuju ;)

      Vymazat