čtvrtek 20. října 2016

Úspěchy posledních dnů

Přestože vlastně nic moc neděláme, dějou se věci. Dobré, dlouho očekávané věci. V první řadě se  mi v pondělí povedlo úspěšně zakončit autoškolu. Když jsem se do ní v květnu přihlásila, nenapadlo mě, že to bude trvat skoro půl roku. Ale přišel do toho letní měsíční pobyt v léčebně a pak v září první nepovedená zkouška... Takže se zadařilo až teď. S odřenýma ušima, ale koho to zajímá. Kluci už se těší, jak je budu vozit v autě a já jenom doufám, že to půjde dobře.
Další úspěch má na svědomí Bertík. Po víc jak roce pravidelných návštěv logopedie, kde jsme řešili v podstatě jen dýchání a rozcvičování mluvidel, najednou sám od sebe začal říkat K. Já vím, že to z hlediska jiných rodičů asi není žádný zázrak, ale pro nás to je jak rajská hudba. Hlavně jsem šťastná za to, že je vidět nějaký posun a snad se ta jeho výslovnost začně konečně zlepšovat. Už by to potřeboval, má dost problémy s tím, že mu cizí děti nerozumí... Zatím místo K říkal T, teď, když se naučil K, tak ho zase naopak často cpe místo T. Takže doma máme někdy "kátu" a ve školce si hrál s "Koníkem". Chce to ještě trochu vychytat, ale je to legrace :)

2 komentáře:

  1. Gratuluju k autoškole, ať se ti dobře jezdí! A Bertíkův pokrok je super. U B. na K ještě (mimo jiné) čekáme, naše holky se báječně doplňují i v tomto, jedna říká všude T a druhá zase jen K:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :) To je vtipný. Náš Prokop umí K už asi od roka a půl, ale moc ho nepoužívá, teď když ho slyší od Bertíka, se taky pomalu začíná chytat, tak doufám, že za chvíli budou oba mluvit hezky.

      Vymazat