neděle 27. listopadu 2016

První trimestr potřetí


14. týden
Mám ho za sebou (hurá!) a celá rodina, včetně mě, to přežila ve zdraví (dvakrát hurá!). Tentokrát to nebyla taková pohodička jako s klukama. Po předchozích zkušenostech jsem si myslela, že jsem prostě ten typ, kterému se těhotenské nevolonosti vyhýbají, ale zjistila jsem, že to není o typu matky ale o dítěti. Tohle nové mě totiž podle Bertíka šimralo v břiše a mě z toho pak bylo špatně. Překvapivě nejhorší to vůbec nebývalo ráno, ale tak od deseti dopoledne do večera, hlavně obědy byly dost zoufalé, protože na jednu stranu jsem měla strašný hlad, na druhou ale na nic chuť a věděla, že cokoli si dám, bude mi z toho špatně. Jediná věc, která mi fakt pomáhala, byly instantní polívky. Takové ty malé, do hrnečku, nejlíp brokolicová. Normálně takové věci nejím, ale jednou už jsem fakt nevěděla, co si dát, jednu vyhrabala někde vzadu ve spíži a k mému velkému překvapení mi z ní nebyla hůř, ale líp. Naopak spoustu věcí, které mám ráda, jsem nemohla ani vidět. Dýně (hlavně polévka), tofu, kysané zelí, ovesná kaše, kokosový olej, dýňový olej (ten teda nedávám do teď)... Naštěstí to s koncem třetího měsíce přešlo a já jsem šťastná, že zase můžu jíst normálně. Celkově se teď, ve čtvrtém měsíci, cítím (oproti těm předešlým) skvěle. Únava, výbuchy hněvu i lítostivosti, všeobecná "blbá nálada"... Všechno to (téměř úplně) zmizelo a já se konečně začínám radovat tak, jak jsem si představovala. Ten zázrak nového života je pro mě totiž i potřetí úžasný, neuvěřitelný a nepopsatelný. Užívám si to.

Žádné komentáře:

Okomentovat