středa 16. listopadu 2016

Třetí

12. týden shora
Už je tady s námi. Teda zatím spíš jen se mnou. Naše třetí děťátko. Dává mi zabrat víc než oba kluci dohromady, ale i tak prostě miluju ten pocit být těhotná. Bertík s Prokopem se na něj už těší, Bertík se zajímá o to, jak je zrovna velké a vůbec jak to v tom břiše funguje (pupečník, placenta a tak), Prokop si zase čas od času pohladí pupek a prohlásí, že má taky v bříšku miminko. Já jsem dost unavená, neschopná a bývá mi špatně, ale už jsem se se svým jiným stavem (jak výstižné vyjádření!) celkem sžila, takže mi to zas tak moc nevadí. Není uklizeno, navařeno, napečeno, většinou jsem s kluky doma a nic moc nedělám... Ale nevadí mi to. Kdy jindy se můžu půlku odpoledne válet na pohovce, aniž by mi na to kdokoli cokoli řekl a aniž bych se cítila provinile? :) Věřím, že brzy zase bude líp a hlavně vím, že těhotenství uteče jako voda a co nevidět tu bude konec května a s ním i pátý člen naší rodiny. Tak moc se těším na tu miminkovskou vůni!

12 komentářů:

  1. Já to z těch posledních článků nějak tušila! Gratuluju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, já neumím být moc tajemná :) Děkuju!

      Vymazat
  2. Moc gratuluju! Taky mě to napadlo - taky poslední dobou provozuju víc gaučing a míň úklid a "výchovu" :-) Hodně zdraví vám všem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! A taky je to ze stejných důvodů? :)

      Vymazat
  3. Velká gratulace! Já také tušila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Já se prostě nedokážu tvářit, jako že nic, když NĚCO :)

      Vymazat
  4. Gratuluji moc a moc! Těším se s vámi! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Tentokrát si to těšení fakt chci užít!

      Vymazat
  5. Gratuluju, Magdi! Taky jsem tě podle posledních článků podezřívala:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Ten začátek těhotenství byl tentokrát dost náročný-hlavně v říjnu to bylo takové všeobecné zoufaltsví... Ale už jsem na konci třetího měsíce a začíná se to obracet, takže věřím, že teď už se budu jen kulatit a radovat.

      Vymazat