pátek 2. prosince 2016

Nejmilejší boule

Vidět miminko na ultrazvuku je samozřejmě hezké. Ale nikdy nejsem schopná doopravdy uvěřit, že tam skutečně je, dokud ho fyzicky necítím. "Něco" dokážu zachytit už skoro dva týdny, ale zdálo se mi moc brzo na to, aby to bylo ono, takže jsem tomu nepřikládala moc velkou váhu. Dneska v noci jsem se ale probudila a kousek pod pupkem našla bouli velkou asi jako moje dlaň. A v tu chvíli mi to bylo jasné-miminko tam fakt je a vystrkuje na mě záda! Byla jsem tak nadšená, že jsem měla sto chutí probudit manžela, abych se s ním o tu radost podělila (a kdyby mezi námi neležel Bertík, tak bych to možná doopravdy udělala). Naštěstí boule tam byla i ráno a na různých místech mého břicha se objevuje a zase mizí celý den. Od teď už si můžu být jistá, že se mnou miminko je. A mám z toho neuvěřitelnou radost.

1 komentář: