pátek 30. prosince 2016

Oťukáváme se...

... s miminkem. Možná je to tím, že těhotenství prožívám už potřetí, možná nějakým mým nastavením, možná něčím jiným. Každopádně mám pocit, že tentokrát jsem k miminku vnímavější. Ikdyž je ještě tak maličké, zdá se mi, že ho začínám poznávat. Z toho, jak je u mě v břiše projevuje, z toho, jak se cítím... Už nevím přesně, jak to bylo s Bertíkem, ale Prokop v tomhle "věku" už vyváděl pěkné vylomeniny, mrskal se o sto šest a kopal do všech stran. Tohle děťátko je jiné. Jemnější. Cítím, jak se překuluje, sem tam zachytím lehké ťuknutí, ale rukou na břiše je to cítit teprve pár dní. Překvapivě s tím souvisí i výběr jména. Pro kluka teda pořád máme problém, protože už jsme se nějak vyčerpali na předchozích dětech, ale s holčičkou máme jasno. A je to jméno, které by mě nikdy předtím ani nenapadlo. Když jsme se s mužem před pár měsíci poprvé bavili o jménu pro nové miminko, byla to jasná Dorotka. Měli jsme ji vybranou už pro Prokopa, kdyby byl náhodou holka, a pořád se nám líbilo. Jenže jak bříško začínalo růst a já jsem děťátko měla možnost víc vnímat, cítila jsem, že tentokrát to není to pravé. Pro Prokopa v holčičí podobě by se hodilo skvěle, ale tohle dítě potřebuje něco měkčího, něžnějšího. Když jsem prohlížela na internetu jakýsi seznam jmen a narazila jsem na to pravé, hned jsme se s mužem shodli, že to je ono. Tak moc se mi líbí, že bych si přála mít holčičku jen proto, abych ho mohla použít :) To těhotenství je zkrátka úžasný čas!

2 komentáře:

  1. Jsem zvědavá:) A úplně ti tohle první seznamování závidím:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak teď budu napnutá, co za jméno jste vybrali. Mně přijde velice něžná Sára, ale ne pro každou miminčí slečnu se právě proto hodí. Taky se mi líbí Nela, ale ta je dnes velice častá, protože spousta rodičů bohužel dává jméno podle současných trendů, ne podle svých pocitů.
    Užívej si vzájemné oťukávání - to fyzické, i to mentální a duchovní. :)

    Tvá pravidelná čtenářka

    OdpovědětVymazat