čtvrtek 19. ledna 2017

Nevydržela jsem...

Od začátku tohodle těhotenství jsem si přála nenechat si říct pohlaví miminka. Chtěla bych aspoň jednou zažít to překvapení na porodním sále a navíc mě děsila představa toho, že už s břichem budu poslouchat, jaký jsem chudák, že budu mít tři kluky. Vždyť třetí kluk by nebyl žádná tragédie, naopak chlapečci se jednomyslně shodli na tom, že bratříček by byl lepší. Jenže pak se mi zdály dva sny. Říká se, že těhotné mívají hodně živé a divoké sny, ale já jsem nic takového nezaznamenala. Večer vytuhnu během minuty a spím jako zabitá až do rána. Vlastně za celou dobu, co jsem těhotná, si pamatuju jen ty dva sny. A oba byly o tom, že čekáme nebo že se nám narodila holčička. Takže mi to nasadilo brouka do hlavy, jestli se mi moje podvědomí snaží něco sdělit nebo je to jen přání (co si budeme nalhávat, po holčičce přecejen toužím trošku víc) otcem myšlenky, respektive snu. A začala jsem o tom přemýšlet a přemýšlet, až mi nakonec nezbylo nic jiného, než původní plány změnit a pana doktora se při nejbližším ultrazvuku zeptat (a dalšího pana doktora při dalším ultrazvuku pro jistotu taky). Nebudu vás dál napínat, ty šatičky z úvodního obrázku nezůstanou na dně skříně :) Holčičku mi potvrdili oba dva, dokonce jsem to i na vlastní oči viděla, takže tomu začínám věřit a kupovat růžové mini-oblečky, které samozřejmě vůbec nepotřebujeme, ale jsou RŮŽOVÉ! Vím, že do porodu nikdy není nic jisté, ale i kdyby to byl nakonec další chlapeček, aspoň na chvilku si tu představu dcery užiju.

2 komentáře:

  1. Jé, Magdi, tak to je krásný, že to do třetice vyšlo! U nás druhá holka, manžel je trošku zklamaný, páč třetí nehrozí, on už jednoho nejstaršího syna má. Tak mě trošku mrzí, že já mu syna nedám, ale ty šatičky mě taky berou, to jo (a nejen šatičky, všecko růžové vlastně).
    Tak hlavně ve zdraví doklepat druhý trimestr a vzhůru do třetího! L.

    OdpovědětVymazat