neděle 22. ledna 2017

Rýmička, kašlíček

Už skoro dva týdny bojuju s nachlazením. Není to nic smrtelně vážného - rýma, kašel, bolavá hlava a krk, únava... znáte to. Ale tentokrát mě to fakt vzalo. Nejen fyzicky, ale i psychicky. Ta neschopnost starat se o děti a domácnost podle svých představ mě dost zdeptala. Ve dnech, kdy jsem se snažila fungovat jako obvykle, jsem byla totálně vyčerpaná a litovala se, že si nemůžu odpočinout. A ve dnech, kdy jsem se na všechno vykašlala a snažila se odpočívat, jsem zase byla úplně rozhozená z toho, jak to doma vypadá. Tím nemyslím jen nepořádek a absenci pořádného jídla, ale hlavně znuděné děti (ne, nevydrží celé odpoledne koukat na pohádky), které moje špatné rozpoložení samozřejmě vycítily a ještě znásobily tím svým. Tenhle víkend jsem prakticky celý strávila v posteli a zdá se, že to přineslo svoje ovoce - cítím se o poznání líp a věřím, že zase budu schopná normálně fungovat. Je na to totiž nejvyšší čas, Prokopovi se pravděpodobně rozjíždí laryngitida a Bertík sice zatím nekašle, ale podle toho, jakým hlasem mluví, má určitě hlavu plnou rýmy. Doufám, že teda zase o ně zase budu moct pečovat jako už tolikrát. Mít nemocné děti je totiž samozřejmě nemilé, ale když onemocní máma, je to snad ještě horší.

1 komentář:

  1. Doporucuji tento horky napoj - https://www.lekarnasporilov.cz/leciva-a-doplnky-stravy/kasel-chripka-a-nachlazeni/coldrex-horky-napoj-citron-s-medem-por-plv-sol-5.html - sem taky mamina a prochazim nachlazenim dost casto a tohle me postavi vzdycky na nohy. Tak snad taky pomuze a brzo se vykuryrujes ;)

    OdpovědětVymazat