pondělí 30. ledna 2017


už 24. týden

Je to klišé, ale tohle těhotenství utíká nějak rychle. Překvapivě celkem zvládám registrovat, v kterém týdnu přibližně jsem, ale ikdyž je to už šestý měsíc (no fakt!), nemůžu se zbavit pocitu, že jsem pořád vlastně skoro na začátku a na všechno je ještě spousta času. Předpokládám, že za tuhle iluzi může fakt, že jsem zvyklá rodit v srpnu, takže koncem ledna doopravdy ještě je brzo. Navíc mi všichni říkají, jaké mám malé bříško. Takže když mě začně pálit žáha, bolet nohy nebo záda, nemůžu se zvednout ze země nebo pořádně otočit na druhý bok, vždycky se strašně divím, že UŽ je to tady. Ale ono to tak doopravdy je. Miminko je na cestě a ta se každým dnem krátí. Snažím se tomu uvěřit - budeme mít tři děti. Obávám se ale, že dokud to třetí nebudu držet v náručí, stejně tomu úplně věřit nedokážu. Je to až příliš velký zázrak.

1 komentář:

  1. Jsi dobrá. Na mne když doktorka vybafne, ve kterém jsem týdnu, tak nevím :-D Vím jen, že 7.měsíc a to mi ke štěstí stačí ... přiznávám, že tohle třetí těhotenství mi "kalendář" značně utíká, nevím čím. Snad tím třetím? Nebo že vím, že je to stejně fuk? :) Kdo ví ... Ale souhlasím, letí to rychle. Možná až moc :)

    OdpovědětVymazat