pondělí 27. února 2017

Druhý trimestr potřetí

Někdo si nevidí na špičku nosu, někdo na špičky nohou...
Už jenom tři měsíce. Ještě tři měsíce... Říká se, že druhý trimestr je z celého těhotenství nejhezčí. Těšila jsem se na něj a ten čtvrtý měsíc jsem si opravdu užívala. Ta úleva, že mi není špatně! Pátý a šestý měsíc už ale byly horší. Únava, neschopnost a nechuť cokoli dělat, nálada na nic, sama bych si často nafackovala. Něco podobného jsem zažívala i v předchozích těhotenstvích, tentokrát je to ale daleko intenzivnější. Péče o kluky mě často opravdu vyčerpává a mívám pocit, že následujích pár měsíců by se o ně radši měl starat někdo jiný. Jsou dny, kdy zoufale potřebuju být sama a jenom odpočívat... Fyzicky jsem na tom (kromě té ochromující únavy) naštěstí docela dobře - záda nebo nohy bolí jen tak aby se neřeklo, žáha se ozve sem tam, když sním něco nevhodného, a ikdyž přes den běhám na záchod každou chvíli (miminko je hlavou nahoru, takže kope do těch "správných" míst), v noci se ještě pořád nebudím a spím jak zabitá. Jako obvykle přibírám zase celkem dost (aktuálně mám nahoře asi 9-10kg), což mě trochu štve, protože už teď si připadám neohrabaně a nepohyblivě. V posledních dnech jsem se přistihla, že se drbu víc, než je běžné a začínám být nervózní z toho, jestli se už nehlásí hepatopatie. Stejně tak to ale může být jen psychické, protože je jasné, že když čekáte na nějaký konkrétní příznak nemoci, pravděpodobně se objeví. Po další kontrole a jaterních testech budu moudřejší... Celkově se snažím zvolnit a přizpůsobit se tomu, že těhotenství je opravdu jiný stav. Mám v hlavě spoustu plánů a nápadů co bych chtěla nebo měla udělat, ale nejsem schopná téměř ničeho. Snažím se s tím smířit, ale jde to dost ztuha. Už se začínám těšit na to, až budu zase normální a schopná nějaké akce. Tohle těhotenství je prostě nejnáročnější ze všech, ale věřím, že výsledek bude stát za to!

2 komentáře:

  1. Magdi, vydržte, pak na to budeme ještě vzpomínat! Já si teď koupila na jaro nové, šněrovací boty... No - volba špatná, že... Tak si říkám, že příští rok je snad zavážu v pohodě, když už budu vozit obsah břicha v kočárku ;-) A plánů mám taky hromadu, a když už by byl prostor něco tvořit, tak se mi děěěěsivě nechce. Tak hezkou poslední třetinu! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě právě děsí-že teď je to vlastně ještě dobrý, oproti tomu, co přijde :D Ale to dáme!

      Vymazat