úterý 21. března 2017

Kde, kdy, jak?

Břicho roste a roste, týdny ubíhají (moc rychle a zároveň i moc pomalu) a já cítím, že začíná jít do tuhého. Jsem opravdu ráda, že veškeré závažnější těhotenské potíže se mi stále vyhýbají, přesto mi ale i ty běžné už dost ztrpčují život. Žáha, únava a hlavně záda. Ach ta záda! V posledních dnech bolí nonstop, jen se během dne mění intenzita z otravné přes nesnesitelnou až po paralyzující. Není se co divit, že už se nemůžu dočkat, až to budu mít za sebou. Jenže, ono to taky nebude jen tak. Po mnoha a mnoha hodinách přemýšlení, googlování, pročítání a přispívání do různých internetových diskuzí jsem došla k závěru, že pokoušet se o přirozený porod po dvou sekcích je mimo mé možnosti. Důvodů je víc, radost z toho nemám, ale celkem jsem se smířila a už se v tom nechci moc patlat. Teď ovšem přichází na řadu otázka, kde teda to dítě přivést na svět. Stejně jako u předchozích těhotenství jsem se (v tom absurdním 14.týdnu) zaregistrovala do Podolí. To mi ale nebrání pohrávat si s myšlenkou, že někde jinde by to třeba bylo lepší. Nejbližší alternativou jsou Neratovice, kde jsem se byla i podívat. Porodnice je příjemně malinká, porodní asistentka byla milá, nadstandardní pokoje o poznání levnější než v Podolí a určitě i dostupnější, a možnost být hned po operaci s miminkem a mužem na pokoji. Přesto si ale pořád nejsem jistá, jestli se radši zase nevrátit na "místo činu". Podolskou porodnici mám o dost blíž, manžel tam může být se mnou na operačním sále (v Neratovicích by musel čekat vedle),vím, že tam jsou jedni z nejlepších doktorů u nás a že z lékařského hlediska určitě udělají císaře perfektně, kdyby se něco dělo s miminkem, jsou tam na to vybavení, znám to tam a vím, do čeho jdu a říkám si, že když jsem to tam zvládla dvakrát, tak proč ne potřetí. Takže nakonec teď vím akorát to, že nevím. Do termínu mi zbývají dva měsíce, což je ještě pořád docela dost, ale ráda bych v tom už měla jasno, což zatím rozhodně nemám... Manžel po dlouhé debatě nakonec prohlásil, že mi toho císaře udělá doma sám a bude klid :D

Žádné komentáře:

Okomentovat