pátek 10. března 2017

Nový život

Minulou středu se nám narodil synovec. Krása. Tak dlouho jsem neměla v ruce novorozence, až jsem zapomněla, jak je to malinké. Ikdyž oproti našim ani ne tříkilovým chlapečkům byl veliký... Konečně přichází jaro. Raduju se z každého stupně na teploměru, z rašících pupenů, ze všeho, co už je na spadnutí. Jsem čím dál víc těžká, velká, neohrabaná, unavená a neschopná, ale pomalu tomu začínám vidět na konec. Bříško zase povyrostlo a já z něj mám radost. Trochu se uklidňuju (ikdyž představa porodu mi pořád na náladě moc nepřidává) a mám pocit, že ty zbývající dva a půl měsíce bych si v rámci možností mohla docela užít. Možnosti mám teda poměrně omezené, ale snažím se nevyčítat si, co všechno nezvládám a věřit tomu, že to všichni přežijeme ve zdraví... Nesystematicky nakupuju šatičky a růžová trička a těším se na tu naši (už třikrát potvrzenou :)) holčičku.

6 komentářů:

  1. Ani né tříkilové miminko musí být tak malinké! To naše mělo pres čtyři kila!

    Marketatrpisovska.blogspot.cz//LIFESTYLE BOOK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čtyřkilové miminko si vůbec neumím představit :) Vypadá to, že i tentokrát to bude spíš drobeček než obřik, tak aspoň zase využiju těch pár pidihadříků ve velikosti 50.

      Vymazat
  2. Takže je to nabeton holčička?:)
    A k tomu vaše první narozený jindy než na konci léta?
    Bude extra:)
    Přeju ti hodně sil a těš se na velký letní vedra - bez velkýho břicha...
    Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nabeton to není, dokud se nenarodí ;) Ale něco extra to je rozhodně už teď, tohle těhotenství je fakt jiný.
      Ono nosit v těch vedrech miminko v šátku taky není nic moc, ale má to výhodu v tom, že narozdíl od břicha se to dá sundat :)

      Vymazat
  3. Moc gratuluji k přírůstku do rodiny!
    Já se sotva koulím a snažím se nějak urychlit přestěhování (prozatím marný boj). Toníček bojuje s alergií - je chudák oteklý a já z toho nešťastná ...

    OdpovědětVymazat
  4. Juchů, to je paráda! Moc gratuluju k holčičce. Ne, že by kluci nebyli prima, ale bude to zas něco úplně jiného :)

    OdpovědětVymazat