středa 5. dubna 2017

Pomalu



33.týden 
Kromě bolestí zad a únavy se cítím výborně. Snad nejlíp za celé těhotenství. Hrozně mi pomáhá sluníčko a teplo a taky to, že už tomu těhotenství vidím na konec. Jenom jednou otočím list v kalendáři a budeme mít miminko! Teprve teď se doopravdy začínám těšit, představovat si tu svou malinkou holčičku (ikdyž to stejně moc nejde) a pomalu se chystat. Vyprala jsem oblečeníčko, postupně dávám dohromady věci do porodnice, chystáme se složit postýlku, kolébku a přebalovací pult, vyprat pleny a poskládat je na novosklad, vytáhnout ze sklepa kočárek a pořádně ho vyčistit, dokoupit poslední drobnosti... Celkově jsem se teď zklidnila a miminko v bříšku si docela užívám. Ještě aby ne, když je tak hodné! Sem tam dokáže pěkně řádit, ale obvykle jen tak lehce šťouchá, abych věděla, že tam doopravdy je. A hlavně pořád mě nechá spát celou noc. Už teda přestávám mít ten super-tvrdý spánek, na který jsem byla zvyklá, ale usínám rychle a stále nemusím v noci chodit na záchod, což v osmém měsíci fakt nechápu, ale rozhodně si nestěžuju :)


2 komentáře:

  1. tak to nechození na záchod v noci závidím :) Já jsem teď v 32 týdnu a už min. dva měsíce v noci prostě musím :D A je úplně jedno, jestli večer piju nebo nepiju vodu, musím vždy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky nechápu, jak je to možné, ale fakt si nestěžuju ;) Až asi poslední týden nebo dva musím jednou za noc vstávat a odběhnout, což je fakt pohoda.

      Vymazat