úterý 30. května 2017

Lotta

25.5. v 10:58 se nám narodila naše holčička. Vážila 2,8kg a měřila 49cm, takže nakonec vůbec nebyla tak malinká, jak mě doktoři strašili. Porod proběhl plánovaným císařským řezem ve spinální anestezii a bohužel (stejně jako s klukama) to nešlo úplně hladce-cítila jsem hodně nepříjemné a bolestivé věci, takže jsem během operace dostala ještě další oblbováky rovnou do žíly a některé chvíle si vůbec nepamatuju. Až teď potřetí jsem se dozvěděla, že to není (jen) tím, že bych byla hysterka, ale jsem moc vysoká a kvůli tomu mi anestezie nedosáhne až pod prsa, jak by měla. Ale trauma z toho nemám :) Dokonce jsem si užila i krátké přiložení rovnou na sále. Teď už jsme doma a já se snažím dát nějak dohromady, i když to asi půjde dost pomalu. Jsem strašně bolavá, vyčerpaná, rozbitá, po chvíli na nohách se mi chce omdlívat... Opět bojujeme s kojením-jak já bych si přála, aby to aspoň jednou šlo normálně a bez problémů! No, v nejhorším ale mám dvakrát potvrzeno, že i na umělém mléku vyrostou krásné děti. Klukům se sestřička moc líbí, obzvlášť Prokop je z ní nadšený a každou chvíli ji chodí okukovat a hladit. A jako správní znalci ocenili, jak umí brečet :)
Je mi mizerně, ale stojí to za to-ty ručičky, ty nožičky, ta vůně!

8 komentářů:

  1. Gratuluju, je nádherná! Obdivuju, jak dokážete i přes všechny strasti zachovat pozitivní přístup.

    OdpovědětVymazat
  2. Lotta! Už několik dnů na tebe myslím, jestli už jste doma... moc gratuluju, je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Magdi, velká gratulace k nádherné princezně! Přeju, ať je brzy líp a vše jde podle představ! Hodně štěstí!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju všem za gratulace! Vypadá to, že je to se mnou na dobré cestě-dneska už se přestávám cítit jako mrtvola :)

    OdpovědětVymazat
  5. Magdi, moc gratuluju k Lottynce! Ať je vám dobře!

    OdpovědětVymazat
  6. Dlouho jsem tu nebyla, až do dnes jsme byli bez internetu :)Malá je nádherná! Moc moc gratuluji!

    OdpovědětVymazat