středa 17. května 2017

Za pár dnů...

39.týden
...nás už bude pět. Pořád nemůžu uvěřit tomu, že vážně budeme mít další miminko. V pondělí jsem byla na kontrole v porodnici (naštěstí už poslední, protože se vším všudy to byla zábava na čtyři hodiny) a všechno vypadá docela dobře. Miminko je teda docela malé a moje jizva hodně tenká, ale prý je to v pohodě, tak tomu budu věřit. Pokud se děťátku nebude chtít dřív, příští čtvrtek ho už uvidíme. Je to zvláštní, vědět předem přesné datum a musím se přiznat, že mi chvíli trvalo, než jsem se smířila s tím, že to fakt přijde a že už můžu odpočítávat dny, ale v tuhle chvíli jsem zase v klidu a moc se těším. Vím, že to nebude sranda a je mi jasné, že noc před akcí asi nebudu spát, ale konečně si tu svoji malinkou holčičku (jestli z ní nakonec bude chlapeček, tak asi budu trochu v šoku:)) pochovám, očuchám, pohladím... To stojí za všechny nervy, nepříjemnosti i bolesti.

1 komentář:

  1. Magdi, držte se! My už máme akci porod tyden za sebou, tak přeju, ať ho máte taky pohodový a malinká je zdravá! L.

    OdpovědětVymazat