sobota 17. června 2017

Řev a pohoda

Čím víc dětí, tím větší pohoda...
S každým dalším dítětem utíká čas rychleji. Za chvíli bude Lottynce měsíc, nemůžu tomu uvěřit... Od chvíle, kdy jsem se vzpamatovala z porodu a přežila ty první dny, které vůbec nebyly jednoduché, si to fakt užívám. Mít třetí dítě je totiž super. Konečně jsem totiž pochopila, že jakýkoli problém trvá jen chvilku a vůbec nemá smysl se jím znepokojovat. Například u nás bývají odpoledne a večery dost náročné. Kluci jsou už unavení (obzvlášť Prokop, který přestává spát přes den) a Lottka řve, řve a řve. V noci obvykle spí hezky, dopoledne ji stačí pochovat a je v klidu. ale k večeru je to síla. To pak na ni zkouším všechno možné, jen aby se uklidnila a konečně usnula. Jsou to takové ty okamžiky zoufalství, kdy už prostě nevím, co dělat, ale právě v těch chvílích si vždycky vzpomenu na to, že 1)dřív nebo později každé dítě přestane brečet a 2)tohle je maximálně na pár měsíců, které utečou neuvěřitelně rychle. Takže jsem vlastně v klidu (i když už bych si konečně ráda došla na záchod/najedla se/vysprchovala se...) a to mě baví. Snad to tak půjde i dál.

2 komentáře:

  1. Ten čas letí nekompromisně... Užívejme prťat a řevu, dokud o nás ta prťata stojí!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ach ten čas ... :) Já měla první dny takové, že se mi únavou chtělo až brečet. Ale jak dny ubíhají, vše si "sedá" a zlepšuje. Momentálně so frčím na vlně štěstí (ale na ten záchod mám pořád doprovod :-D )Mějte krásné dny! A.

    OdpovědětVymazat