pátek 11. srpna 2017

Uvidíme se za týden!

První týden bez rodičů, první cesta letadlem, první výlet do zahraničí, první koupání v moři. Kluci dneska brzy ráno odletěli s babičkou a dědou na dovolenou do Bulharska. Těšili se, trochu se báli (hlavně Bertík), ale všichni věříme tomu, že to zvládnou dobře a užijou si to. Přiznám se ale, že nejvíc jsem se nejspíš těšila já. Mít na starost nonstop tři malé děti je pro mě chvílemi fakt náročné. V posledních dnech jsem z kluků dostávala lehkou ponorku, takže jsem vážně ráda, že si od sebe můžeme dát pauzu. Lottynka je čím dál hodnější - skoro nebrečí, hezky jí, už se umí zabavit, večer usíná sama a často vydrží spát bez probuzení až do šesti ráno. Ona je prostě za odměnu. A já si jí teď budu moct celý týden v klidu užívat. A to ani nemluvím o tom, že budu mít čas i pro sebe!

Žádné komentáře:

Okomentovat